Re: [WINNT] Użeram się ciągle z tym Windowsem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Użeram się ciągle z tym Windowsem
From: Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl>
Date: Fri, 18 Mar 2022 15:49:10 +0100
W dniu 2022-03-18 o 15:29, Grzegorz Niemirowski pisze:
Animka <animka@tonieja.wp.pl> napisał(a):
W dniu 2022-03-18 o 00:14, Grzegorz Niemirowski pisze:
Animka <animka@tonieja.wp.pl> napisał(a):
Dysk zdrowy.
Skąd wiesz?
Z informacji o dysku.

A konkretnie? Z którego okienka?

Z  zarządzania dyskami.

Gdyby by chory to nie weszłabym do Windows za pomocą przejdź do Windows 8.1 (za pomocą pendriva z przywracaniem systemu). Jak widzisz, mam uruchomionego Windowsa i piszę teraz.

Ale jednak masz problemy z systemem.

Korzystałam już chyba ze 100 razy i parę razy instalowaam od nowa. Potem ten "numer" znowu występuje.

Więc albo coś jest nie tak z dyskiem albo robisz coś, co psuje system.

Coś zepsułam, coś naprawiłam. Na tę chwię już jest ok :-)

Czy masz w rejestrze jakieś piki ADOX? Wczoraj zaglądałam do rejestru i tego było dużo. Miałam to usunąć, ale narazie się wstrzymałam. Póżniej sprawdzę znowu ten rejestr.

--
animka