Re: [WINNT] Licencja po rusku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Licencja po rusku
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 13 Mar 2022 00:01:54 +0100
Dnia Sat, 12 Mar 2022 23:31:02 +0100, Animka napisał(a):

> Ok, dziękuję. Nie dało się scanceować posta.
> Na pierwszym miejscu wywaliam licencję ruską, potem pozostałe oprócz
> polskiej.

Ale oni właśnie specjalnie wysyłają wirusy udające ruskie licencje. Jeśli
ktoś taką licencję skasuje, to ona wysyła info do swoich, i oni już wiedzą,
kogo szpiegować.
Rozwiązanie jest proste: taki wirus wyzyła informacje zwrotne starszym
bajtem i młodszym. Starszy bajt jest wysyłany na porcie 53, a młodszy na
porcie 80, natomiast synchronizacja jest na porcie 443.
Wystarczy te porty zablokować na firewallu i już można spać spokojnie.

--
Pozdrawiam.

Adam