Re: [WINNT] Licencja po rusku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Licencja po rusku
From: Roman Tyczka <romantyczka@hate.you.spammer>
Date: Sat, 12 Mar 2022 21:55:28 +0100
On 11.03.2022 16:24, Animka wrote:
Dlaczego ja mam licencję po rusku (w komputerze) jak system kupowaam kiedyś w polskim skepie i licencja polska była. Teraz jest tyko ruska i nie mogę usunąć, bo najpierw musiałabym zamienić na jakąś w innym języku.

Prawdopodobnie jesteś kontrolowana przez FSB, sprawdź wszystkie zakamarki domu, jak dobrze poszukasz to znajdziesz mikrokamery, mikrofony pinezkowe, dyfuzory gazów usypiających (żeby służby mogły podczas obecności domowników dokonać czynności operacyjnych) i wiele innych zabawnych drobiazgów. Strzeż się, uważaj na obcych ludzi, nie pisz w internecie...

--
pzdr
Roman