Re: [WINNT] [ot] duckduck - jakie opinie?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] duckduck - jakie opinie?
From: ansajawruk@polbox.com
Date: Sat, 29 Jan 2022 21:48:10 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 29 Jan 2022 10:45:14 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <st32bc$1kgj$2@gioia.aioe.org>
 od trybun <MaLeChSo@jachu.cb>  :

>Jak dla mnie to jeszcze długo Google będzie numeru uno wyszukiwarek. Na
>taka wycenę składa się wiele czynników, z szybkością i trafnością
>efektów wyszukiwania na czele, a w tym cała reszta daleko z tyłu.
>Oczywiście nie robiłem jakichś szczegółowych analiz, jest to tylko ocena
>na podstawie codziennego użytkowania.

Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że jesteś profilowany przez Google?
Zainstaluj sobie jakąś inną przeglądarkę(taką, której jeszcze nie
miałeś) w wersji portable i wpisz w niej szukaną frazę, potem porównaj
wyniki.

--
Szwambuł Trantiputl.