Re: [WINNT] [ot] duckduck - jakie opinie?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] duckduck - jakie opinie?
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Mon, 17 Jan 2022 16:40:08 +0100
Adam w news:svnr5kq9icz1.18gbicpkqllqf$.dlg@40tude.net
[...................]
Moim zdaniem: wyszukiwarka googla była w miarę dobra w pierwszych latach,
gdy można było używać operatorów logicznych, jak np. .AND. .OR.
Wtedy pokazywała wyniki mniej-więciej takie, jakie spełniały wynik
zapytania. I tyle.
Teraz w zasadzie nieważne, o co się zapyta, to pokazuje to, co się durnemu
googlowi wymyśli.
Niestety, nie ma już wyszukiwarek takich, jak infoseekczy dawne yahoo,
które bardzo skutecznie działały.

mnie w google co jakis czas przeszkadza cos, co (bez zartow) nazywam cenzura, po prostu w duck dostaje w takich sytuacjach - oprocz googlowych - dodatkowo tzw "ciekawsze wyniki". Ale tez bywa, ze w ogole nawet przy "letnich" tematach wspomaganie duckiem wzbogaca szukanie. Nie zauwazylem sprawy wadliwego dzialania operatorow log., mam po prostu pod reka sciage z chwytow google hacking, jest tam troche robaczkow sterujacych wyszukiwaniem i jakos to idzie....