Re: [WINNT] Win10 Problem z logowaniem do konta lokalnego.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win10 Problem z logowaniem do konta lokalnego.
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sun, 23 Jan 2022 18:09:23 +0100
W dniu 2022-01-08 o 20:55, Swift pisze:
Dziesiątki używam od paru dni, nie mniej w necie nic nie znalazłem.

Problem jest taki, że będąc zalogowanym do peceta z Win10 Home przez konto Microsoft, wchodzę następnie w "Ustawienia/Konta/Twoje
informacje" po czym klikam w odnośnik "Zamiast tego zaloguj się za pomocą konta lokalnego". Przechodzę przez ekran "Czy
na pewno chcesz przełączyć się na konto lokalne ?", na którym nazwa mojego konta Microsoft i awatar wyświetlane są poprawnie. Klikam
"Dalej". Tu zaczyna się problem, bo następny ekran -  "Chcemy mieć pewność, że to Ty. Ze względów bezpieczeństwa system
Windows musi zweryfikować Twoją tożsamość" -  ten ekran zawiera nieaktualną nazwę użytkownika (wpisaną na sztywno) i nie przyjmuje
aktualnego PIN. Dopiero jak wybiorę "Więcej opcji" i potwierdzanie przez konto Microsoft to przelogowanie się konto lokalne
działa.

Czy może jest tak, że ta nieaktualna nazwa, dalej gdzieś tkwi w rejestrze i
trzeba zmienić w kluczu. Jeśli tak to w jakim ?

Wpisz do wyszukiwania w rejestrze tę nazwę i rejestr Ci poznajduje. Usuniesz sobie (pewnie trzeba będzie w tym kluczu zmienić uprawnienia na aktualne, dopiero usunie).

--
animka