[WINNT] Win10 Problem z logowaniem do konta lokalnego.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win10 Problem z logowaniem do konta lokalnego.
From: Swift <pawprac@gmail.com>
Date: Sat, 8 Jan 2022 11:55:51 -0800 (PST)
Dziesiątki używam od paru dni, nie mniej w necie nic nie znalazłem.

Problem jest taki, że będąc zalogowanym do peceta z Win10 Home przez konto
Microsoft, wchodzę następnie w "Ustawienia/Konta/Twoje informacje" po czym
klikam w odnośnik "Zamiast tego zaloguj się za pomocą konta lokalnego".
Przechodzę przez ekran "Czy na pewno chcesz przełączyć się na konto lokalne ?",
na którym nazwa mojego konta Microsoft i awatar wyświetlane są poprawnie.
Klikam "Dalej". Tu zaczyna się problem, bo następny ekran -  "Chcemy mieć
pewność, że to Ty. Ze względów bezpieczeństwa system Windows musi zweryfikować
Twoją tożsamość" -  ten ekran zawiera nieaktualną nazwę użytkownika (wpisaną na
sztywno) i nie przyjmuje aktualnego PIN. Dopiero jak wybiorę "Więcej opcji" i
potwierdzanie przez konto Microsoft to przelogowanie się konto lokalne działa.

Czy może jest tak, że ta nieaktualna nazwa, dalej gdzieś tkwi w rejestrze i
trzeba zmienić w kluczu. Jeśli tak to w jakim ?

PP