To: | winnt@man.lodz.pl |
---|---|
Subject: | Re: [WINNT] Thunderbird |
From: | Trybun <MxIlCh@jachu.ru> |
Date: | Sat, 27 Jul 2019 15:16:00 +0200 |
W dniu 23.07.2019 o 01:17, radekp@konto.pl pisze: Mon, 22 Jul 2019 18:10:36 +0200, w <5d35dffc$0$538$65785112@news.neostrada.pl>, Trybun <MxIlCh@jachu.ru> napisał(-a):W takim wypadku można chyba przyjąć że to u mnie coś się schrzaniło, a nie błąd programu czy systemuU mnie pomogło wyłączenie w Defenderze pracy w trybie rzeczywistym. U mnie opcja niedostępna bo cały Defender jest wyłączony. Używam alternatywnego antywirusa. |
<Pop. w Wątku] | Aktualny Wątek | [Nast. w Wątku> |
---|---|---|
|
Poprzedni wg. Daty: | Re: [WINNT] Thunderbird, Trybun |
---|---|
Następny wg. Daty: | Re: [WINNT] Thunderbird, Trybun |
Poprzedni w Wątku: | Re: [WINNT] Thunderbird, radekp@konto.pl |
Następny w Wątku: | Re: [WINNT] Thunderbird, robot |
Indeksy: | [Data] [Wątek] [Lista archiwów] [Inne Listy] |