W dniu 2019-07-22 o 18:10, Trybun pisze:
W dniu 22.07.2019 o 13:58, z pisze:
W dniu 2019-07-22 o 11:49, Trybun pisze:
Problem następuje dopiero po kliknięciu na konkretny nagłówek. Pobieranie
samych nagłówków nie sprawia problemów. Problem to czas otwierania konkretnej
wiadomości. Tak jakby jakiś powolny antywirus skanował wiadomość przed
otwarciem.
Piszę właśnie z laptopa w10 z jakimś core duo (5letni) z dyskiem SSD.
W dodatku wbity jestem do niego zdalnie przez TV.
Nie mam takich lagów. Nie używam dodatkowych antywirusów.
(news.neostrada.pl)
z
W takim wypadku można chyba przyjąć że to u mnie coś się schrzaniło, a nie błąd
programu czy systemu. A którą masz wersję Thunderbirda? Ta moja, sprawiająca
problemy to 60.8.0 32bit.
A tam.
Używam thunderbirda od wielu (10?) lat. I zawsze tak mulił na grupach.
Testowane na niezliczonej ilości komputerów, windowsów, w pracy, w domu i gdzie
tam jeszcze się da.
Ale i tak nie znalazłem nic lepszego od niego.
No może nie jest to do końca prawda, bo dialog bije go na głowę.
Ale niestety ja się nigdy nie mogłem przyzwyczaić do dialoga.
Poza tam dialog z kolei jest słaby jako klient zwykłej poczty.
|