Re: [WINNT] windows za 11 usd?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] windows za 11 usd?
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Fri, 11 Jan 2019 14:06:11 +0100
On Fri, 11 Jan 2019 13:56:36 +0100, Grzegorz Niemirowski wrote:

> Napisałem, że jeśli dla kogoś Windows jest nieużywalny, to ma do wyboru
> jeszcze Mac OS oraz Linuksa. Dodałem emotkę, bo wiadomo, że nie są to
> idealne alternatywy. Jednakowoż Photoshop działa na Mac OS, a na Linuksie
> niektóre wersje działają pod Wine.

I co? Mam kupić Maca, a potem kupić drugi raz licencje na PS i resztę
adobowego bundla? Świetny pomysł!

> Co do rzeczy takich jak zapamiętywanie pozycji okien odpisałem, że to
> kwestia indywidualna. Przez ponad 20 lat używania Windows nigdy mi to nie
> było potrzebne. Z resztą wydaje mi się, że to zależy od danej aplikacji. Np.
> Notatnik zapamiętuje położenie a Podłączanie pulpitu zdalnego nie. Poza tym
> jak widzę, że ktoś pisze, że system nadaje się do kosza, bo jakieś okno nie
> zapamiętało swojej pozycji, to cóż, mogę się tylko uśmiechnąć.

Zapamiętywanie okien nie jest JEDYNĄ przyczyną gównowatości Windows 10,
jest jedną z setek takich upierdliwości doprowadzających do pasji. To, że
udasz, że nie widzisz co się dzieje wokół Windows 10, co piszą zarówno
użytkownicy jak i media, nie sprawi, że problemy znikną. A to, że ich nie
doświadczasz wynika być może z niewielkiego zakresu potrzeb jakie masz
wobec systemu. EOT.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka