Re: [WINNT] [OT] Program pokazujący aktywność dysku, co windows rzeźbi n

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Program pokazujący aktywność dysku, co windows rzeźbi na dysku
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Fri, 7 Dec 2018 02:40:46 +0100

Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:puc5t4$4nd$1$Adam@news.chmurka.net...
Jak się nie umie, to ma się spie..spie..no, zjebane.
Mam OE i jakoś udaje mi się zarówno ustawić program, jak i cytowanie, mimo, że kursor stawia tam, gdzie wszyscy wiedzą.
Bo OE na ustawieniach domyślnych, to niedobry pomysł.

Były dodatki do OE.
Najlepszy nazywał się bodajże OE Power Tools. On m.in. ustawiał cytowanie pod pierwotnym tekstem i wycinał sygnaturkę poprzednika.

Zgoda - a i owszem. Tylko, że jak jeszcze w W98SE, jeden (akurat nie Grzegorzowy) dodatek narobił mi syfu w systemie, to staram się to kontrolować samemu. Kursor ustawić pod tekstem... i co, przy cytowaniu znów fruuu na górę? Już go tam mam i dzięki temu OD RAZU tnę, wątkuję i odpowiadam, zgodnie z netykietą. Nawet, jak mam możliwość spuścić kursor na dół, to go zostawiam na górze. A przerzucić na dół, na koniec tekstu, to jeden ruch CTRL-END. Ptaszki... cóż, można... Ale jeśli już, to właśnie coś prostego, co tylko te ptaszki dostawi, to jedyna dla mnie upierdliwość, ich brak przy QP (co jeszcze zamiast poprawić, dopier*.*ono w WLM do reszty). Sygnaturki zostawiam do ręcznej obsługi, gdyż w razie potrzeby bezpośredniego odniesienia się, nie ma kłopotu z jej zacytowaniem. Resztę też staram się załatwić ręcznie. Kolorowania wątków/cytatów nie potrzebuję. Jedynie poprawienia błędu np. uszkadzania pliku folderu, przy rozroście bazy ponad ok. 1.2 GB. I prawidłowego cytowania QP. BEGIN (ochoczo wykorzystywany przez trolli) też by się przydało, to, co poprawiono, to za mało. A tak - OE ma wszystko, czego mi trzeba, choć można by zautomatyzować łączenie przesyłek binarnych wieloczęściowych. Choć blokowanie jedynie 4096 max nadawców, to też niekiedy przymało.

--
Łapy, łapy, cztery łapy,
A na łapach pies kudłaty.

---