Re: [WINNT] Konta, profile

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Konta, profile
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 26 Nov 2018 13:15:41 GMT
Witaj Grzegorz Niemirowski, 25 lis 2018 w
news:ptf7jb$iqg$1@node2.news.atman.pl napisałeś/aś:

> Wątek dotyczy dużych kobył, mogących spowalniać system nawet, gdy
> nie są używane. One raczej nie będą miały wersji portable :) Chodzi
> o działające w systemie procesy a nie w którym akurat folderze
> wylądowały pliki aplikacji.

Jest jeszcze sprawa rejestru. Nie wiem, jaki naprawdę wpływ na system ma
spuchnięty rejestr. Jednak od pewnego czasu namiętnie używam - jeśli jest
dostępna - wersji portable czego się da.
A co do kobył, to ludzie próbują portablować wszystko. Widziałem np.
AutoCada - nie chciał za dobrze działać.