[WINNT] Czy ktoś z Was potrafi zainstalować Dysk Google?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Czy ktoś z Was potrafi zainstalować Dysk Google?
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Mon, 18 Jun 2018 19:06:06 +0200
Witam,

Chodzi o ostatnią wersję dysku, nie instalowaną jako update do istniejącej lecz od zera. Mam na partycji D folder "dysk google", który ma odzwierciedlać zawartość dysku sieciowego. Zawsze był problem z przeniesieniem dysku w inne miejsce niż c:\użytkownik\dysk google ale jakoś dawało się to osiągnąć różnymi sztuczkami. Teraz wszystkie one nie działają świeżo po reinstalacji systemu. System operacyjny to W10.

Zmieniłem ścieżkę w rejestrze lecz ona też nie działa.

--
Pozdrawiam,
Marek