Re: [WINNT] Win10 Brak urządzenia do nagrywania dźwięku - mix stereo

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win10 Brak urządzenia do nagrywania dźwięku - mix stereo
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Sat, 2 Jun 2018 20:07:05 +0200
W dniu 2018-06-02 o 19:35, z pisze:
Dzięki ale dobre, dopracowane sterowniki z funkcjonalnym interfejsem
IDT to Dell ma tylko dla Win7

Też mam Della, acz stacjonarny, no i też nieco już wiekowy. Sterów do
karty szukałem długo i namiętnie, pamiętam, że jedne wywaliły mi system,
i to totalnie, wymagał reinstalacji. Zaskoczyło mnie to niemile, że i z
takim drobiazgiem trzeba uważać, i poprzedzić utworzeniem punktu
przywracania systemu.

W końcu rozwiązanie okazało się dość banalne, poszukałem po nazwie
urządzenia, na jakiejś niezależnej witrynie (nie pamiętam już gdzie)

Później niby działa ale sporej części funkcjonalności albo nie da się
 ustawić albo trzeba cholera wie gdzie szukać.

ano.

Szkoda życia :-)

PS. W akcie desperacji pobrałem jeszcze raz sterowniki z 2013 r. i system to łyknął. (kiedyś się nie dało)

Urządzenie się pojawiło. Ech gdyby jeszcze pojawił się interfejs IDT
:-)

A jednak!
A co to jest za interfejs? Międzypalczasty?