[WINNT] Win10 Brak urządzenia do nagrywania dźwięku - mix stereo

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win10 Brak urządzenia do nagrywania dźwięku - mix stereo
From: z <z@z.pl>
Date: Fri, 1 Jun 2018 17:05:10 +0200
Czy w tym "kochanym" systemie da się w jakiś magiczny sposób dodać/uaktywnić urządzenie do nagrywania dźwięku inne niż mikrofon?
Laptop dell studio 1555
Jak wiadomo wszystko w nim pięknie działało na win7 a teraz muszę polegać na sterownikach Microsoftu bo Dell ma w głębokim poważaniu ;-)

Teraz potrzebuję zgrać dźwięki systemowe i nie mogę tego włączyć.
Oczywiście sprawdzałem urządzenia niewidoczne i wyłączone we właściwościach.
Mam tylko mikrofon.
W sumie zależy mi na zgrywaniu z konkretnego źródła ale znając życie odpuściłem sobie już kiedyś oczywiste możliwości i zadowolę się nagrywaniem z "mix stereo"

Czy da się? Czy szukać jakiegoś normalnego komputera do tak banalnej operacji? :-)