Re: [WINNT] Vista, zdechłe win update, dywagacje :-)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Vista, zdechłe win update, dywagacje :-)
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Tue, 27 Feb 2018 23:17:22 +0100

Użytkownik "Trybun" <cheilmx@jachu.ru> napisał w wiadomości news:5a93f2d4$0$667$65785112@news.neostrada.pl...
Jak najbardziej mam i używam współczesną kartę grafiki pod XP8-). Dysk SSD, a po co on mi do XP? Na HDD uruchamia się około pół minuty.

Na stacjonarnym mam dysk SSD-PATA(44), rzadkość, 128 giga. Zysk na czasie ładowania ogromny (13 vs 30 s na HDD) 2.66 jednordzeniowy, 1.5 G RAM.

Ogólnie receptą na współczesny sprzęt jest 10, system zdecydowanie lepszy od 7ki.

Lepszy, zapewne, ale może technicznie. Wizualnie dno, spleśniały andrut. Wzorcem ergonomii jest dla mnie W98 (pomijam jego chochliki), gdzie rzeczy leżą dla mnie prawie najwygodniej, jak można. Dać szybkość i małoobjętość NT4 (bo nie obłożony tryliardem przyległości), interfejs Srebrna Luna (już pisałem, dlaczego akurat ten). Ergonomię (a ściślej - wygodę) W98 (najlepiej SE, są róznice wobec nie-SE). W10 DLA MNIE zdecydowanie ergonomią nie grzeszy. Działa, mam, choć tylko home, ale działa. Choć zabimbany w pamięci po sufit nagle niektóre elementy dostają conajmniej paraplegii, a i tetraplegia się zdarza.
W każdym systemie jest coś dobrego i warto to wykorzystać.

--
Pies może złamać serce tylko raz,
kiedy jego własne przestaje bić...