Re: [WINNT] Problem ze skanowaniem do folderu - W10 Pro

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem ze skanowaniem do folderu - W10 Pro
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Sun, 26 Nov 2017 18:18:32 +0100
W dniu 2017-11-26 o 01:59, Grzegorz Niemirowski pisze:

Wcale nie "ni z gruszki ni z pietruszki". Jest to stary i dziurawy protokół, celowo domyślnie wyłączony w buildzie 1709.

Dzięki za informacje. Zdumiewające, że najnowszy model OKI MC363dn korzysta z SMB v1. Patrzałem jak robią to inni. Znalazłem na stronach HP oficjalną informację z rekomendacją aktualizacji firmware kilku ich urządzeń z uwagi na przejście na SMB 2/3.

W kontekście tego, co poczytałem w linkach, jestem zdumiony polityką OKI. Mało tego - w supporcie OKI nie potrafiono udzielić mi odpowiedzi dlaczego w najnowszych kompilacjach W10 nie da się zapisywać do folderów.

--
Pozdrawiam,
Marek