Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? do 1634Racine

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? do 1634Racine
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Thu, 16 Nov 2017 15:54:48 +0100
jedrek w news:5a0d9706$0$11179$b1db1813$a307dbb3@news.astraweb.com
"1634Racine" news:5a048331$0$15189$65785112@news.neostrada.pl
bez pudla radzi sobie z video na tym portalu - IDM.
Jakiś darmowy zamiennik tego całego IDM jest?

teoretycznie: np. free download manager. Ale wg mnie to w tej sprawie jest katastrofa. Niby ma "eksplorator witryn", ale chyba tylko raz udalo mi sie w ten sposob sciagnac wagon grafik, max zagmatwana detekcja - w zasadzie nie widzisz, co tak naprawde znalazl, poza tym, ze znalazl caly kosmos.
nie nadaje sie, ale niewatpliwie *jest* .
Natomiast swietnie nadaje sie do sciagania archiwaliow z archive.org: podany tam plik torrent natychmiast pozwala FDM polaczyc sie z ich serwerem i od razu sciaga z max szybkoscia. I tylko wowczas uzywam IDM.

prawda video w formacie *.ts, ale to juz jest ok.
TS to jeden z moich ulubionych kontenerów, wolę go niż MP4

jeszcze zeby stacjonarne playery odtwarzaly ts - obedzie sie bez konwersji do mp4, czy standardowego mpg. Ale roznie bywa z ts w stacjonarnych.... Akurat moj - odtwarza.

Jdownloader
Ten dla mnie też odpada, bo korzysta z Javy, a nie chce tego śmiecia java instalować, bo nie korzystam, bez instalacji mniejszy śmietnik.
Jakiś zamiennik bezjavowy?

ztcw (przeciez pisalem o tym w tym watku): ja mam od dawna odinstalowana jave i bez problemu uzywam od czasu do czasu jdownloader; on zdaje sie ma tak, ze korzysta "jakos tak" wewnetrznie z plikow *.jar, czyli "jakas taka" wewnetrzna jave posiada... Nie wnikalem w to.