Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? do 1634Racine

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? do 1634Racine
From: "jedrek" <wonzespamem@won>
Date: Thu, 16 Nov 2017 14:47:50 +0100
"1634Racine" news:5a048331$0$15189$65785112@news.neostrada.pl

bez pudla radzi sobie z video na tym portalu - IDM.

Jakiś darmowy zamiennik tego całego IDM jest?

prawda video w formacie *.ts, ale to juz jest ok.

TS to jeden z moich ulubionych kontenerów, wolę go niż MP4, więc dla mnie TS to nawet zaleta, bo jakiś taki bardziej zjadliwy. Na wielu mp4 niektóre tunery stacjonarne na linuxie mające możliwość odtwarzania materiałów z dysku często lubią się przywiesić (nawet takie mp4 pociągnięte prosto z yt bez żadnej ingerencji w zawartość kontenera) jak niewiadomo co pakowało treść do takiego kontenera. TS i MKV jakoś bardziej gładko przetrawiają te sprzęty, bo widocznie struktura wewnętrzna bardziej jakaś taka zrozumiała dla linuxowych maszyn. A takie mp4 trzeba często niestety potem demuxować i od nowa muxować np. mkvtoolnix (tworzyli go linuksiarze to i wypluty plik potem sprzęt z linuxem na niego się nie gniewa), którego na nieszczęście też już rozwiedli z win xp i nowe wersje już nie gadają pod xp.

Jdownloader

Ten dla mnie też odpada, bo korzysta z Javy, a nie chce tego śmiecia java instalować, bo nie korzystam, bez instalacji mniejszy śmietnik. Jakiś zamiennik bezjavowy?