Re: [WINNT] Jak kompletnie usunąć aplikację?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak kompletnie usunąć aplikację?
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Wed, 15 Nov 2017 08:28:08 +0100
Marek S w news:ouf200$f94$1@node2.news.atman.pl
Witam,
Czy to w ogóle da się uczynić? Mam wrażenie, że praktycznie -
niekoniecznie. Po odinstalowaniu aplikacji ona i tak posiada jakieś
informacje z poprzedniej instalacji: np. informacja o tym, że została
aktywowana.
Zrobiłem kilka eksperymentów - żaden nie zadziałał. Po odinstalowaniu
odłączyłem internet, usunąłem katalogi resztkowe w ProgramFiles i
%APPDATA%, usunąłem klucze z nazwą aplikacji z rejestru w:
Komputer\HKEY_CURRENT_USER\Software
Komputer\HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Searc
h\RecentApps Komputer\HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows
NT\CurrentVersion\AppCompatFlags\Compatibility Assistant\Store
Komputer\HKEY_CURRENT_USER\Software\SWN
...i po jej zainstalowaniu nadal pamięta, że jest aktywna... Gdzie takie
rzeczy się zapisują?

procmon (z sysinternals)