Re: [WINNT] Jak kompletnie usunąć aplikację?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak kompletnie usunąć aplikację?
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Wed, 15 Nov 2017 20:53:37 +0100
W dniu 2017-11-15 o 13:25, Grzegorz Niemirowski pisze:

Rejestr jest duży, system plików też. Miejsc jest wiele. Dlatego własnie potrzebny będzie Process Monitor.

Właśnie przeanalizowałem działanie programu. Nie wiem czy właściwie. Wziąłem jego PID jako filtr ale żadnych odczytów z dziwnych miejsc rejestru nie znalazłem poza jednym - ale to nie to. Za to zdumiało mnie, że w:

C:\Users\użytkownik\AppData\Local\Temp\desktop.ini:tu_kupa_znaków

grzebie intensywnie. Swoją drogą co to za składnia z dwukropkiem po nazwie pliku? Poza tym plikiem jeszcze zapisuje do logów. Poza tym wyłącznie otwieranie mnóstwa DLLi.

Czy jest możliwe, że dany proces tworzy jakiś inny jeszcze, który coś gdzieś sprawdza? Jeśli tak, to czy da się ustalić jego nazwę?

--
Pozdrawiam,
Marek