Re: [WINNT] dziwne instalowanie Xp

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] dziwne instalowanie Xp
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sun, 18 Dec 2016 00:02:36 +0100

Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <Belzebub@invalid.invalid> napisał w wiadomości kica5cp25uho9std80afaf35v1865g9tkh@4ax.com">news:kica5cp25uho9std80afaf35v1865g9tkh@4ax.com...
Moim zdaniem najpierw trzeba zagzdrawęźić(albo nawet zguzdrawęźić)
partycję dla XP za pomocą gparted(pilnując align!), zrobić backup MBR

Po numerze, jaki mi kiedyś wywinął GParted, jestem ostrożny w jego używaniu.

czy wpisów partycji(na wszelki wypadek) a dopiero potem instalować na
niej XP, inaczej instalator XP zrobi burdello na dysku(w ostateczności
usunąć wpisy innnych partycji z tablicy partycji, zostawiając tylko
wpis dla partycji XP, a po instalacji dodać usunięte wpisy za pomocą
sfdisk).

Hidden nie wystarczy?

--
...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.