[WINNT] na czym polega 100% użycia procka?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] na czym polega 100% użycia procka?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Fri, 16 Dec 2016 23:39:17 GMT
Intel(R) Atom(TM) CPU N270   @ 1.60GHz

Wytłumaczcie mi sytuację bo już nie mam siły. Odpalam Operę 12.18
użycie skacze do 100% nic się nie daje zrobić. Czekam użycie spada.
Ruszam myszą znowu 100% chcę przewinąć to samo. Przycinki.
Zła niedobra Opera wiem, trudno.

No więc odpalam świeżo zainstalowanego Firefoxa, ta sama strona i znowu
użycie 100%

Czy obecnie stron nie da się oglądać na Atomie czy powodem jest
blokowanie reklam na routerze? A może strona priorytetowo ładuje
reklamy a nie treść txt. Nie może załadować reklam i do usranej śmierci
zapętla się aż się porzyga.

--
Piotrek

Let me see your war face.