Re: [WINNT] Czy to normalne? :) Część druga.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czy to normalne? :) Część druga.
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 03 Dec 2016 16:00:02 GMT
HF5BS <hf5bs@jo.pl> wrote:
> Pisałem, że mi baaardzo powoli pakowało.
> Zrobiłem więc coś, o czym powszechnie uważa się, że jest czynnością
> kompletnie niepotrzebną, jestem więc głupi.
> Dzięki głupocie uzyskałem czasy, identycznych czynności w identycznych
> warunkach następujące:
> (pełne zestawienie, z poprzednim włącznie, by od razu było widać różnicę)

> A) RAR 28:20, ZIP 16:10
> B) RAR 01:50, ZIP 00:51

> Resztę wyjaśnię w rozwiązaniu, które zamieszczę najpóźniej jutro i wykażę,
> że niestety, będę musiał to co jakiś czas powtarzać.
> I nie ja jedyny mam ten problem...

Piszesz o defragmentacji udowadniając anegdotycznym i dość sztucznym
przykładem że twój chochoł[1][2] nie ma racji?

1. nikt raczej nie napisał że defragmentacja to czynność kompletnie
niepotrzebna tylko najwyżej *dodatkowa* *ręczna* defragmentacja jest
obecnie niepotrzebna bo system przeprowadza ją automatycznie w czasie
bezczynności.
2. twój przykład podaje złe wyniki bo aby osiągnąć wynik nr. 2 musiałeś
przeprowadzić defragmentację czyli jej czas należy dodać do podanych
wyników. Wątpliwe że po tym sumowaniu wyniki B byłyby lepsze od A skoro
odczytane i zapisane było więcej danych niż w A i to co najmniej 2 razy
więcej.

--
Piotr Borkowski