Re: [WINNT] Mam problem z porządkowniem plików na dysku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Mam problem z porządkowniem plików na dysku
From: "Adam" <a-z@0-9.pl>
Date: Thu, 8 Oct 2015 13:38:15 +0200
1634Racine, bardzo dziękuję.

Nie wiedziałem, że taki program istnieje i z pewnością
się przyda, jeśli nie teraz, to na pewno w przyszłości.
Teraz właściwie część tego czemu ten program służy
mam już zrobione, to znaczy mam wyeliminowane
wielokrotne wystąpienia tego samego pliku.

Automat, na którym mi zależy, wyobrażałem sobie jak
rozszerzenie funkcji szukania pliku, która istnieje w Win,
z tym że zamiast szukania pojedynczego pliku na innym
dysku, automat sam przesuwałby się z pliku na plik
w jakimś folderze (uwzględniając podfoldery lub nie)
i przeszukiwał inny dysk, dając w odpowiedzi informację
czy kolejny plik znalazł czy nie. Nawet nie byłaby potrzebna
informacja gdzie go znalazł, chociaż pewnie czasami
mogłaby się przydać.
Takie przeszukanie musiałoby długo trwać, ale to nie jest
istotne w sytuacji gdy komputer robi to sam i nie trzeba
przy nim siedzieć.

Jeśli czegoś takiego nie znajdę, to skorzystam z możliwości
programu, który podałeś.

Pozdrawiam
Adam