Re: [WINNT] [ot] gdzie canal+ (strumieniowo)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] gdzie canal+ (strumieniowo)
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Sun, 22 Feb 2015 00:25:50 +0100
pueblo in news:54e782a0$0$24203$65785112@news.neostrada.pl
[............]
http://pl.e-screen.tv/
[....]   nie ma szans żeby
znaleźć coś stabilnego niepłatnego.

a to najprawdopodobniej jest prawda

Używałem tego w czasie mistrzostw
siatkówki, więc trochę już działa. Ale przycinało troszkę wtedy, ale
weźmy poprwkę, że praktycznie wszycy oglądali je w internecie...Nawet nie
wiem, czy Canal jest na weeb.tv...

canal+ na weeb.tv to chyba jest (teraz) intencjonalnie jeno... Ja w root
poscie pisalem o czyms innym -> web-live.tv.
Mnie canal+ jest potrzebny na pare dni do przyszlego tygodnia. Wrzucilem na
web-live.tv pare groszy, poki co - dziala. btw: chyba nie chce hd,wystarczy
sd, zeby vectrą drastycznie nie lagowało, no i w ogole dzialalo...
A ceny  pl.e-screen.tv / web-live.tv  tak maja sie do siebie:
http://i.imgur.com/C2H2wPG.png  -  mniej wiecej do 7 dni prawie ta sama
oplata, potem web-live jest do przodu.