[WINNT] [ot] gdzie canal+ (strumieniowo)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] [ot] gdzie canal+ (strumieniowo)
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Tue, 17 Feb 2015 15:50:36 +0100
macie moze jakis sprawdzony portal, co to za drobna oplata da sie sensownie ogladac strumieniowo canal+ i jesli canal+ jest tam dzisiaj, to i za dni pare bedzie? I oczywiscie chodzi o jakosc przekazu znana Wam z doswiadczenia: zrywa/nie zrywa na przyklad... Poza tym: moze byc SD, niekoniecznie HD. Chyba nawet lepiej jesli strumieniuje wersje SD = minimalizacja zaciec. (mam cos takiego -> web-live.tv, ale nie wiem jaka gwarancja, ze to jest to)