Re: [WINNT] Windows nie widzi konkretnej sieci

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows nie widzi konkretnej sieci
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 30 Jan 2015 21:38:29 GMT
Witaj Adam, 29 sty 2015 w news:mabr98$lqf$1@usenet.news.interia.pl
napisałeś/aś:

> Nie napisałeś, co to za laptok.
>
> Czasami trzeba szukać niestandardowo, na stronach innych
> producentów. Przykładowo, do laptopa Lenovo bierzesz sterowniki ze
> stron HP lub MSI, oczywiście szukając układowo identycznych lub
> podobnych płyt głównych.

Niestety powrót do pierwotnych sterów spowodował, że czasami po wyjściu z
hibernacji nie widzi żadnej sieci.
Miałem taką kilka GB paczke sterowników sciągniętą kiedyś jakimś Driver
Geniusem, czy coś. Wyszukałem tam po ciągu hardware ID wszystkie pasujące
stery i zainstalowałem najnowsze, jakie się dały zainstalować. Chyba jest
to ta sama wersja, którą ściągałem ze strony realteka, więc wróciłem do
punktu wyjścia. Zobaczymy.
A laptop to Gateway m-1624, Realtek RTL8187B Wireless 802.11g 54Mbps USB
2.0 Network Adapter, USB\VID_0BDA&PID_8189, wersja sterownika teraz to
6.1163.331.2010