Re: [WINNT] Windows nie widzi konkretnej sieci

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows nie widzi konkretnej sieci
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 29 Jan 2015 00:27:35 +0100
W dniu 2015-01-29 o 00:43, pueblo pisze:
Witaj B.G, 28 sty 2015 w
news:54c923dc$0$2153$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

W dniu 2015-01-28 o 01:06, pueblo pisze:

Sterowniki były przeinstalowywane.

Na te same co dał producent komputera?

Od początku były tam sterowniki producenta lapka. Trudno powiedzieć, czy
na nich był i czy często podobny problem (nie mój sprzęt)Potem
zainstalowałem najnowsze sterowniki do tego układu ze strony Realteka. Na
stronie producenta nie ma żadnego updatu - ta sama wersja od początku.
Dzisiaj wróciłem do tych właśnie sterowników. Zobaczymy.

Vistę + jaja z WLAN przerabiałem wiele razy i _zawsze_ problem
zostawał rozwiązany poprzez zainstalowanie dopracowanych driverów.

Innych niż używałem raczej nie znajdę. Dzięki za poradę - zobaczymy.

Nie napisałeś, co to za laptok.

Czasami trzeba szukać niestandardowo, na stronach innych producentów. Przykładowo, do laptopa Lenovo bierzesz sterowniki ze stron HP lub MSI, oczywiście szukając układowo identycznych lub podobnych płyt głównych.

--
Pozdrawiam.

Adam