[WINNT] Instalacja W2003 w VM i kwestia klucza licencyjnego

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Instalacja W2003 w VM i kwestia klucza licencyjnego
From: Piotr Rezmer <konta@doman.pl>
Date: Wed, 21 Jan 2015 18:15:35 +0100
Dzień dobry,

Mam do zreinstalowania jeden serwer. Zanim to zrobię chcę się upewnić że nie będzie problemów. Nie mam już oryginalnego nosnika z którego serwer był instalowany. Pozostała mi jedynie etykietka z kluczem licencyjnym na obudowie. Próbuję zweryfikować czy reinstalacja się powiedzie. Robię to w ten sposób że próbuję zainstalować w VMware playerze OS. Jednak proces instalacji podaje że klucz jest nieprawidłowy. Klucz jest najprawdopodobniej typu OEM (na etykietce podane jest Windows Svr 2003 Std FujitsuSiemens Computers).

Moje pytanie jest następujące: czy podczas instalacji sprawdzany jest hardware na którym dokonujemy instalacji? Czy to może być przyczyną odrzucania klucza? Niestety nie znalazłem nigdzie w sieci wersji OEM W2003 dla FSC.

--
pozdrawiam
Piotr