Re: [WINNT] Jaki program do prostej edycji .MOV?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki program do prostej edycji .MOV?
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Fri, 9 Jan 2015 12:54:01 +0100
piecia aka dracorp in news:m4r2jo$n96$1@dont-email.me
Dnia Wed, 12 Nov 2014 10:39:08 +0100, Pat napisał(a):
Szukam darmowego prostego programu działającego pod Windows XP, który
pozwalałby łatwo wykonywać edycję plików zapisanych w formacie MOV.
Chodzi mi przede wszystkim o wycinanie fragmentów i ich sklejanie.
Odgrzeję stare kotlety: a próbowałeś dmmediaconverter?
http://dmsimpleapps.blogspot.com/2014/04/dmmediaconverter.html

zjawiskowy soft :)  mam mov = 60 giga (film HD, 45 minut), zakodowany
prores-em, audio = pcm, pare programow (handbrake i jego forki, video to
video, etc) importuje te 60 giga bez problemu i w mig, tudziesz kodują bez
problemu, acz dlugo (w zaleznosci od jakosci koncowej, to konfiguruje sie),
natomiast dmmconverter po ok 10 minutach zdolal odczytac strumien video, a z
audio biedzi sie juz minut 30,a wiatrak w laptopie szaleje, procesor ->  25%
:) i w "streams" jak nie widac, tak nie widac
, ze widzi audio. no to chyba cos nie hallo z tym softem...
(btw: krotkie pliki mov wczytuje bez problemu)