[WINNT] Powolny schowek

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Powolny schowek
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 08 Jan 2015 15:30:19 +0100
Witajcie.

Zauważyłem na trzeciej już maszynie: po Ctrl+C trzeba chwilę zaczekać, aby schowek zadziałał - to znaczy, aby można zrobić Ctrl+V.
Podobnie wolno działa RPM + kopiuj.
Ta chwila to czasem kilkanaście sekund - co czasami praktycznie uniemożliwia pracę. Nie wiem, czy jest to problem z "napompowaniem" schowka, czy z jego "wypchnięciem". Nie ma większego znaczenia, co się kopiuje: fragment tekstu z przeglądarki czy komórka z arkusza kalkulacyjnego.

Co dziwne, to większe dane (fotografia, cały arkusz) przechodzą praktycznie od razu. Problem jest przy małych stringach - np. wycięcie Part Number z dokumentu, aby go wrzucić do przeglądarki.

Mam tak na 2 kompach z XP i na jednym z Win7/64

Na 2 maszynach nie ma i nie było żadnych dodatkowych managerów schowka.

Ki diabeł?
Czego szukać?

--
Pozdrawiam.