Re: [WINNT] Pagefile i SSD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pagefile i SSD
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 7 Jan 2015 17:29:35 +0100

Użytkownik "JoteR" <usenet@interia.eu> napisał w wiadomości news:54ad2dc0$0$16056$65785112@news.neostrada.pl...
kiedyś w czasie instalowania jakiejś gry w czasach Windows 98 - w autostarcie miałem ustawione czyszczenie %temp% i instalator nie mógł dokończyć swoich czynności po restarcie. Ale faktycznie są to raczej rzadkie przypadki, na tyle rzadkie, że - jak widać - nazwy tych "głupich" programów nikną w mrokach niepamięci ;->

Należało by jeszcze to mieć na uwadze, że gdy TEMP przepełniony, to może sobie tam cuś usunąć i też kontynuacja instalacji wypalantuje. Kiedyś też zabezpieczeniem przeciw skopiowaniu programu na drugi komp było sprawdzanie przezeń, gdzie dokładnie na dysku leżą jego pliki... różnych rzeczy można by się spodziewać... Ja często golę TEMP do łysego i jeszcze nie miałem przypadku, aby z tego powodu coś było nie-halo.

--
Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you