[WINNT] XP - klopoty ze stanem wstrzymania (cd)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] XP - klopoty ze stanem wstrzymania (cd)
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Thu, 23 Jan 2014 13:10:51 +0100
Ciąg dalszy mojej walki z uśpieniem w XP.

Komputer usypia, ale wentylatory się kręcą (chociaż przy STR chyba nie
powinny?). To jeden problem. Drugi to że po naciśnięciu Power (czy klawisza Any
Key ;) ) zamiast sie obudzić, to włącza się na nowo (pełny restart).

Czyli efekt mam odwrotny do oczekiwanego. Czy może ktoś wie jak ugryźć ten
problem? Płyta to MSI na nForce (stareńki Sempron 3000+).

PS. Z kolei na jeszcze starszym VIA działa to wzorowo (wentyle zamierają, a po
wybudzeniu od razu wskazuje Pulpit).

PS2. Tak refleksyjnie i flejmowo dodam, że na przestrzeni kilku lat zawsze na
nForce miałem jakieś problemy, a VIA była w zasadzie bezproblemowa...