[WINNT] XP - klopoty ze stanem wstrzymania (NSP.exe)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] XP - klopoty ze stanem wstrzymania (NSP.exe)
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Wed, 15 Jan 2014 10:16:15 +0100
Mam problem ze przechodzeniem w stan wstrzymania.
Poustawiałem w zakładce zasilanie wyłączanie monitora, wstrzymywanie systemu,
wyłączanie dysków twardych po 10 min, ale komputer reaguje tylko na wyłączanie
monitora.

Nie działa również ręczne wybranie Stan wstrzymania (nie się nie dzieje).

Przejrzałem eventlog i znalazłem: "Żądanie uśpienia odrzucone przez Nsp.exe".
Google wyrzuca, że to jakiś "NOSLEEP Microsoft", leży w Windows\system32\.

Zabiłem proces i komputer usypia się poprawnie.
Co to za plik i czy można go bezpiecznie wyrzucić z autostartu (chyba uruchamia
się z klucza Run)? W ogóle skąd go mam na wszystkich komputerach? :)