Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 22 Jan 2014 15:38:07 +0100
Dnia Wed, 22 Jan 2014 14:14:37 +0100, GAD Zombie napisał(a):

> [...]
                             ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> [...]
> Zdecydowanie wolę, żeby zrobił to za mnie program do robienia screenów
> po wciśnięciu jednego skrótu klawiszowego.
> Jak już pisałem - miałem kiedyś dawno temu taki program, który robił to
> dokładnie tak, jak piszę. Tylko był stary, płatny (nie mam licencji) i
> szukam teraz alternatywy, która zrobi to samo.
> Mógłbym oczywiście się uprzeć i sam sobie napisać taki, ale szkoda mi
> czasu, bo takich programów przecież jest pełno. Tylko trafić nie mogę na
> dokładnie taki, a nie cierpię instalować dziesiątek jednakowych
> programów tylko po to, by w każdym po kolei sprawdzić czy działa jedna

Podkreśliłem, co było do podkreślenia. :D

Co do testowych instalacji - wirtualka życie i tego typu akcje bardzo
ułatwia. :)

[ Kobieca logika: marzyć o księciu na białym koniu, a gdy się książę trafi,]
[ to narzekać, że leży taki na kanapie, zamiast zap…dalać jak robotnik     ]
[ lub chłop pańszczyźniany.                               (JoeMonster.org) ]