Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows
From: "R.e.m.e.K" <go@dev.null>
Date: Tue, 21 Jan 2014 16:36:44 +0100
Dnia Tue, 21 Jan 2014 15:52:49 +0100, GAD Zombie napisał(a):

> O, dzięki. Nie doczytałem.
> Obejrzę demo. Zajrzałem na stronę, ale cena jest 30.99 PLN, a wersja 7
> już prawie 50PLN:
> https://shop.ashampoo.com/10/purl-onlineshop?scope=checkout&cart=109740&cookie=false&usepricescale=false&x-source=web&x-mid=web&currency=PLN
>
> Najtaniej to nie jest. Zobaczę na żywo czy wart.
> Pamiętasz jak to było z tą promocją? Często się zdarzają, czy raz
> przypadkiem była?

Ashampoo ma taki model dzialania, ze "sra" promocjami co kilka tygodni za
kazdym razem z nizsza cena, ja kupilem Snap 6 za 7 lub 8 pln. Zarejestruj
sie u nich na www i czekaj na promo.

ps. teraz mi podsylaja zachety do update do wersji 7, chwilowo za 24 pln,
ale poczekam i kupie za 8 ;-)

--
pozdro
R.e.m.e.K