Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?
From: "Piotr C." <piotr@mabanana.com.delete.pl>
Date: Thu, 9 Jan 2014 23:06:03 +0100
On Wed, 08 Jan 2014 21:36:15 +0100
mr misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:

> Wlasnie uzywasz normalnie...

Ale efekt jest nienormalny, bo plik ma lokalnie w DWÓCH kopiach - powiedzmy
c:\users\Marek\Documents\fotka1.jpg oraz c:\users\Marek\Skydrive\fotka1.jpg -
no i kopia 'w chmurze'. Bezsens. Żeby mieć działający backup wybranych
katalogów na różnych dyskach logicznych, trzeba dorobić softlinki (czy symlinki
- nie pamiętam --> mklink /help i na 100% na hardlinkach skydrive się wywala),
do tego 'obejście' które opisałem powyżej, żeby chmura aktualizowała się z
symlinków  kiedy chcemy a nie tylko przy starcie komputera.

Czy taka funkcjonalność jest efektem zamierzonym (żeby tam za dużo nie
wrzucać), czy ograniczeniem intelektualnym projektantów - nie wiem, ale poprzez
w/w metodę usługa spełnia teraz moje oczekiwania i pewnie autora wątku też.

P.