Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?
From: mr misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Wed, 08 Jan 2014 21:36:15 +0100
Użytkownik Marek napisał:
Witam,

Właśnie sprawdzam tą usługę Microsoftu i wydaje mi się ona pozbawioną
sensu lub czegoś nie rozumiem. Otóż w komputerze mam mały dysk systemowy
SSD plus duży na dane. Uruchomiłem SkyDrive i chciałbym go użyć do
backupowania niektórych plików. W eksplorerze Windows pojawiła się
ikonka SkyDrive. No i teraz biorę jakieś zdjęcie, które ma ok 1GB,
przeciągam do SkyDrive i dzieje się rzecz dziwaczna: zdjęcie to trafia
do sieci (zgodnie z oczekiwaniami) ale... pojemność dysku SSD
zmniejszyła mi się o 1GB! Kopia tego zdjęcia znalazła się również na SSD
mocno uszcuplając jego małe zasoby. Usuwam z SSD - plik znika również z
sieci. To jakiś absurd.

Nie. To tak po protu dziala by default.

Czy da się tą usługę jakoś normalnie używać

Wlasnie uzywasz normalnie...

aby takich cyrków nie było?
Nie chcę trzymać klonów tych samych (ogromnych plików) rosianych po
całym komputerze. Przestawianie atrybutu "offline/online" przy każdym z
plików niczego nie zmienia. Nadal występuje on w sieci i lokalnie.
Zresztą bawienie się z każdym plikiem w ten sposób gdy kopiuję ich setki
- nie ma sensu a ustawienia katalogu nadrzędnego nie przenoszą się na
zawarte w nim pliki.

Wykup usluge, lub znajdz darmowa, i przenos tam pliki usuwajac z dysku. Hosting plikow zapewnia rapidshare i inne tego typu uslugi.

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg