[WINNT] Chce byc administratorem Windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Chce byc administratorem Windows 7
From: mr misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Wed, 08 Jan 2014 12:30:36 +0100
Pewnie o czyms nie wiem, cos przeoczylem, ale juz sie zaczynam denerwowac sytuacją...

Wiec tak, pisalem tu chyba o zmaganiach z padajacym dyskiem i proba sklonowania na nowy. Nieistotne. Ostatecznie mam nowy dysk, zainstalowany od nowa system oraz stary dysk podpiety przez usb, zeby sobie zerkac.

A teraz chce wszystko co na starym dysku jest przekopiowac jak leci na nowy.

Noooo i srednio to idzie, bo co chwile okazuje sie, ze jak chce cos przekopiowac lub gdzies zajrzec to musze miec uprawnienia administratora, albo co gorsze - musze poprosic administratora o uprawnienia :]

Jakies cale multum plikow w Windows, AppData, Users nawet sie nie daja odczytac.

Juz nawet majstrowalem przy zmianie wlasciciela ale tam, gdzi enie moge nawet odczytac plikow, to nie moge nawet zmienic wlasciciela.

Pytanie - czym i jak to przekopiowac, hurtem, jest tego ok. 50GB i setki plikow i katalogow ktore sie buntuja...

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg