Re: Spolszczenie Windows7 Starter

Autor: z <zch28_at_usunwp.pl>
Data: Thu, 28 Mar 2013 12:37:24 +0100

W dniu 2013-03-28 10:23, Robert Winkler pisze:

> Jeśli nie zgadzasz się z licencją, masz prawo "zwrócić" ten system i
> zażądać od sprzedawcy zwrotu pieniędzy. Zamiast Windows 7 Starter możesz
> kupić i używać takiego systemu, który spełniał by twoje wymagania.
>
> ps.
> Wersja testowa Windows 7 udostępniona na stronie Microsoftu to wersja
> Enterprise, nic więc dziwnego że tam zmiana języka działała bez problemu.

Tu też wszystko odbywało się tak samo (wybór języka...) tylko nie
przyniosło efektu. Dlatego zapytałem bo mógł to być jakiś error :-)

Zacytowałeś licencję i słusznie. Chciałbym jednak jeszcze usłyszeć
komentarz w kontekście prawa polskiego i czy za "spolszczenie" systemu
grozi mi coś od polskich organów. Bo jak wiadomo w licencjach można
sobie pisać wszystko ;-)

Dzięki wszystkim za pomoc. Pozostałem przy legalnym systemie i nie
musiałem szukać odpowiedniej dystrybucji linuxa na tą maszynę. :-)

PS. Ciekawy temat. Chętnie przeczytam następne komentarze :-)