Re: Cos dokladniejszego niz MSInfo32

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Wed, 27 Mar 2013 00:08:22 +0100

Dnia Tue, 26 Mar 2013 22:41:58 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Beton, czyli co? Jaki był komunikat błędu?

No ten sam co wyzej, ale w trybie admina rzeczywiscie poszlo...

> Podejrzewam, że po prostu nie miałeś uprawnień. Trzeba było uruchomić wiersz
> polecenia jako Administrator, uruchomić w nim PowerShell i dopiero
> set-executionpolicy. Inaczej jest problem jak z wieloma innymi narzędziami,
> które próbują zmieniać ustawienia systemowe

...ale to jest ciut nielogiczne. Wszak ja nic nie zmienialem, tylko
odczytuje format daty, walute i inne detale. To samo z GUI moge odczytac bez
uprawnien administratora. Malo tego! Moge to takze zmienic bez uprawnien
admina! Czemu zatem PS ode mnie wymaga uprawnien? I to juz na etapie
odpalenia skryptu. Takiego .cmd moge odpalic bez uprawnien, najwyzej jakas
komenda sie nie wykona, jesli beda potrzebne uprawnienia. Moge tez napisac
program odczytujacy te informacje i takze pojdzie bez praw
administratorskich. Cos tu jest nie halo z tymi uprawnieniami.

Tak czy owak dzieki.

--
pozdro
R.e.m.e.K