Re: Debugging Tools for windows (xp)

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_zax.pl>
Data: Fri, 22 Mar 2013 17:06:38 +0100

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie
1634Racine raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> PureNick in news:mn.b2697dd36c557bf6.84011_at_zax.pl
> [........................]

> jesli o mnie chodzi, to... chyba niczego nie brakowalo mi po na starcie, o
> ile dobrze pamietam. W kazdym razie nawet gdy przeszedlem na nowy, ok
> laptop - nie chcialo mi sie pelnego xp instalowac :) i potem do jakiejs
> kultury na piechote doprowadzac, pozostalem przy powerxp; powerxp - jak
> pelne okna, tylko lepszy :)
> 1.
> oczywiscie od razu po instalacji dodanie sp3 i ie8 z osobnych exe, ale coz
> to szkodzi, pare minut. I jedziemy.
> [...]

Właśnie, dotnety!
Ja odkąd pamiętam, to na co drugim komputerze mam problem z instalacją.
Na przykład instaluję .NET Framework 2.0, wszystko przebiega wzorcowo
do samego końca, komunikat że zakończono, no to restart dla higieny,
ale później nie mogę uruchomnić programu, który wymaga tego środowiska.
W katalogu C:\WINDOWS/Microsoft.NET wygląda, że się zainstalowało,
są spore podkatalogi - ale dupa...

Czy masz jakieś doświadczenia w tej materii?

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/