Re: Debugging Tools for windows (xp)

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Fri, 22 Mar 2013 14:23:14 +0100

PureNick in news:mn.b2697dd36c557bf6.84011_at_zax.pl
[........................]
> Toś mi brat! Ja też używam tej modyfikacji.
> Instalka nienadzorowana, w pół godziny system postawiony.
> Wyczaiłem przez te parę lat, że trzeba doinstalować bibliotekę,
> która odpowuiada za menu kontekstowe "Wyślij do > Adresat poczty"
> oraz moduł skanowania, bodajże Twain32.
> Reszta działa mniodzio ;)
> Pozdruffka

jesli o mnie chodzi, to... chyba niczego nie brakowalo mi po na starcie, o
ile dobrze pamietam. W kazdym razie nawet gdy przeszedlem na nowy, ok
laptop - nie chcialo mi sie pelnego xp instalowac :) i potem do jakiejs
kultury na piechote doprowadzac, pozostalem przy powerxp; powerxp - jak
pelne okna, tylko lepszy :)
1.
oczywiscie od razu po instalacji dodanie sp3 i ie8 z osobnych exe, ale coz
to szkodzi, pare minut. I jedziemy.
2.
Stad tez http://www.sgjps.com/pl od razu na starcie, przy okazji sp3 i ie8
(i potem co jakis czas) bralem najnowszego winspatchera w pliku. Nie mam i
nie mialem obsesji aktualizacji "z wczoraj".
I na tym koniec.

w koncu zaklikalem przy aktualizacji ktoryms winspatcherem unikane usilnie
przez dlugi czas dotnety. Jechanie bez dotnetow stalo sie lekko upierdliwe,
wiec przekonalem sie do nich.

A aktualizacje teraz, gdy projekt winspatcher jest w zasadzie zaniechany?
zaden problem. Jest chocby WSUS Offline Updater 8.2. Rewelacja.