Re: Debugging Tools for windows (xp)

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu, 21 Mar 2013 20:01:35 +0100

PureNick in news:mn.ab857dd3ca8d055f.84011_at_zax.pl
[....................]
> Zaciekawi³y mnie te twoje Windowsy
> - czy to jaka¶ wersja "pobieralna", czy te¿ sam j± spreparowa³e¶?
> Je¶li to pierwsze, chetnie poznam ¼ród³o ;)
> Pozdruffka

wieki temu ktos mi to podpowiedzial, ale skad potem zebralem...? pewnie
emule, zdaje sie, ze stad byl link emulowy, teraz to juz starociowy watek:

http://www.osiol.com.pl/topic/318-powerxp-v-3-350mb-na-dysku-i-52mb-ramu-pl/

widze, ¿e ktos to jeszcze udostepnia, np:

ed2k://|file|powerxp.iso|205309952|05EE7A555EF3CA3C04BBEABA2A5560F6|/

juz nie pamietam dokladnie, ale to iso z powerxp zatrzymalo sie na sp2, wiec
potem trzeba po prostu dodac to i tamto, czyli na dysku wazy juz wiecej niz
jest zapowiadane, ale na stary laptop nic lepszego nie znalazlem. Nie
znaczy, ze z powerxp smiga jak na jakims dyskietkowym os-ie, ale naprawde
b.wiekowy lap. chodzil swoje i to b. dobrze.
To ISO ma te popularna dla krojeñ (tylko xp?) wade, ze pozbawione jest
ratujacej czasami skore wlasnosci naprawy systemu przez "drugie R" przy
pomocy plyty. Minuta roboty w jednym z plikow w ISO i zyskuje i te wlasnosc.