Re: Debugging Tools for windows (xp)

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_zax.pl>
Data: Thu, 21 Mar 2013 15:01:01 +0100

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie
1634Racine raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Grzegorz Niemirowski in news:kidjdr$2t2$1_at_news.icpnet.pl
> [............]

> z tego co ja wiem, to zadna istotna awaria nie byla spowodowana ich
> "udziwnieniem", byla typowo windowsowa. Tzn z czasem okazywalo sie, ze
> powodem klopotu/klopotow nie jest okrojenie. A dzisiaj w tej materii nie
> wiem tylko, co jest powodem klopotow z plikami midi i dlaczego nokia, pomimo
> nokia PCSuite, nie moze byc widziana jako modem... Ot i klopoty wszystkie
> tajemnicze klopoty i byc moze zrodlo jest w okrojeniu xp. A poza tym -
> standard.
> [...]

Zaciekawiły mnie te twoje Windowsy
- czy to jakaś wersja "pobieralna", czy też sam ją spreparowałeś?
Jeśli to pierwsze, chetnie poznam źródło ;)

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/