Re: wywalanie się ekranu do czarnego

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Mon, 18 Mar 2013 16:57:43 +0100

W dniu 2013-03-18 16:31, Gupik pisze:
> mam problem który
> polega na tym że jak chcę zagrać w grę we Flashu [ np. Wiejskie Życie ] na
> przeglądarce SeaMonkey lub Mozilla Firefox , lub np. wczoraj chciałem
> obejrzeć film z dysku komputera
Dotyczy to tylko flash'a i tylko oglądania w przeglądarce?
Jeśli tak to spróbuj: FireFox, opcje zaawansowane, zakładka ogólne wyłączyć
korzystanie z akceleracji sprzętowej.
Miałem coś podobnego, pomagało wyłączenie jw. lub wyłączenie w opcjach
flash'a (prawy myszy na obiekcie flash) wyłączenie tej akceleracji. W sumie
nie jest to rozwiązanie, szukałem dalej i okazało się, że problem stanowiły
drivery karty graficznej (konkretne ich wersje nie chciały współpracować z
flash'em).

--
Artur
0 weeks 0 days 4 hours 27 minutes 39 seconds and 717 milliseconds.