wywalanie się ekranu do czarnego

Autor: Gupik <brudas25_at_NIECHCESPAMUinteria.pl>
Data: Mon, 18 Mar 2013 16:31:15 +0100

mam nowy komputer oparty na płycie Acrosk Z75 PRO3 , procesor Intel
Pentium G2020, Dual Core, 2.90GHz, 3MB, LGA1155, 22nm [ korzystam z
zintegrowanej karty graficznej ] < System WIndows Server 2008 PL , i mam
problem który polega na tym że jak chcę zagrać w grę we Flashu [ np.
Wiejskie Życie ] na przeglądarce SeaMonkey lub Mozilla Firefox , lub np.
wczoraj chciałem obejrzeć film z dysku komputera , to nagle cały ekran
robi się czarny , znika obraz , i nic nie można zrobić dopóki nie
zrestartuje się komputera , co to za usterka i czego , i jak ją
rozwiązać ?? , za pomoc dzięki.