Re: Pojedyncze migające białe piksele na pulpicie Windows XP

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Fri, 15 Mar 2013 12:33:43 +0100

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj_at_onet.pl> napisał w wiadomości
> Właśnie zainstalowałem najnowsze sterowniki od NVidii, ale nic się nie
> zmieniło.
>
> Poradzicie coÅ› na to?

Jednak przeleć pamięć, karty i ewentualnie kompa, jakimś dobrym testerem.
Pasuje mi to to przezegarowania komponentów. Ale też może być to uroda karty
ze sterami - miałem to w bardzo starej karcie S3 Virge DX. Pikselki
pojawiały się i w W98, jak i w NT, ale nie pojawiały się spod Linuxa.
Jeśli jednako stało się to od jakiegś czasu, różnego od zainstalowania
systemu, czy zbudowania kompa w ogóle, to skan pamięci.
Trochę mało wiemy nt. okoliczności sprawy, ale, jak pisałem, test pamięci
karty zrób. Nie spotkałem drugiej 7600, gdzie by to byo. Sam mam 7300 i tego
ani trochę nie ma. Sprawdź, czy karta siedzi dobrze w gnieździe, oczyść
ewentualnie złącze. (ostrożnie, aby nie pogiąć styków w slocie).