Pojedyncze migające białe piksele na pulpicie Windows XP

Autor: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj_at_onet.pl>
Data: Fri, 15 Mar 2013 09:11:19 +0100

Mam jakiÅ› dziwny problem.
Na ekranie komputera z Windows XP na pulpicie jest jakiÅ›-tam obrazek.
Niektóre punkty tego obrazka cały czas świecą na biało albo
nieregularnie migoczą białym kolorem. Z pewnością nie są to wypalone
piksele, bo miganie znika, gdy czymś przesłonić ten obrazek (np. oknem
programu).

Karta graficzna to GeForce 7600 - dość leciwa, ale nie sprawiająca
problemów.

Właśnie zainstalowałem najnowsze sterowniki od NVidii, ale nic się nie
zmieniło.

Poradzicie coÅ› na to?

Dodam, że w niektórych grach też jakieś dziwne rzeczy czasem się dzieją:
jakieś długie czarne poziome paski. Nigdy nie widziałem takiego efektu
spowodowanego przegrzewaniem się pamięci (raczej artefakty).

--
MN